Itzultzailea: Leire Madariaga

Ziur gaude gure irakurle askok, Landaben Jatetxe Hotelaren historio bikaina irakurri, entzun edo ikusi dutela, Catalin Giugiuca izeneko pertsona batek, Google-eko balorazioetan komentario ez oso atsegina idazten zuelako:

Ohe gehigarriak ez zuen koltxoi egokia

Era berean 5etik 3 izar ematen zizkion balorazioan.

Ziur gaude hotel batek ere ez lukeela honelako balorazio bat jaso nahi izango. Baina Hotel honen kasuan gutxiago, oraindik ez dituelako bere ateak ireki (oraindik jatetxea baino ez da).

Gizakiaren miseria adierazten duen historio txiki hau sare sozialetan eta komunikabideetan arrakastatsu bihurtu duena, oraindik ireki ez den hotelaren erantzuna izan da. Humorez beteriko erantzuna, zein sare sozialetako parte hartzaileen begikotasuna piztu duen eta era berean publizitatea egiteko era bikaina eragin du.

Egia esan ezin duzue erantzuna galdu behar.

Antes de denunciar esta reseña como falsa, asumiendo que es posible que Google no la elimine, nos gustaría aclarar que es usted un adelantado a su tiempo.
El Hotel Landaben todavía no ha abierto sus puertas y ya está usted probando sus camas con una antelación de tres semanas.
Aprovechando esta paradójica situación nos encantaría conocer más detalles sobre su pasada futura estancia, de este modo podremos prevenir y solucionar las posibles incidencias el día que inauguremos el Hotel Landaben.
A este respecto, tenemos particular interés en saber si la decoración será de su agrado o no le gustó; así como si el servicio de WiFi fue correcto o dará problemas.
Hay, por supuesto, más preguntas que nos gustaría hacerle (apuestas, lotería, catástrofes naturales…), pero existe un riesgo terrible de romper la cadena lógico-temporal de nuestras vidas si conocemos con antelación aquellos hechos cruciales de nuestro devenir. Así pues, mantengámonos en ascuas.
Sin otro particular, reciba un cordial saludo de todo nuestro personal, que estará encantado de saludarle el día de la inauguración, siempre y cuando no llegue usted muy pronto.

Atentamente,
Hotel Restaurante Landaben. Ahora y siempre; en ese orden.

Komentario hau faltsu bezala salatu baino lehen, Google-ek ez desagertaraztea posible denez, denboran aurreratu bat zarela argitzea gustatuko litzaiguke.
Landaben Hotelak ez ditu bere ateak ireki eta zu 3 asteko aurrerapenarekin, dagoeneko oheak probatzen ari zara.
Egoera paradojiko hau aprobetxatuz, eta Landaben Hotela irekitze egunean gerta litezkeen arazoak aurreikusi eta konpontzeko helburuarekin, zure pasatutako etorkizuneko egonaldiaren ezaugarri gehiago ezagutzea gustatuko litzaiguke.
Noski, galdera gehiago egitea ere gustatuko litzaiguke (apostuak, lotería, hondamendi naturalak…) baina baliteke etortzeko dauden gertaera erabakigarriak aurretik ezagutzen baditugu gure bizitzen kate logiko-tenporala apurtzeko arriskua izatea. Beraz, manten dezagu jakinmina.
Besterik gabe, gure pertsonalaren agur bero bat jaso ezazu, irekitze egunean alaitasunez agurtzeko prest izango dela, beti ere oso goiz ez bazaren heltzen.

Adeitasunez,
Landaben Jatetxe Hotela. Gaur eta beti; orden horretan.

Broma jarraituz, komentarioaren autorea egia esaten badabilen eta hotela disimulatu nahian badabilen zalantza geratzen zaigu. Dirudienez, komentarioaren autorea hotelean egon denaren dokumentu grafikoa dago. Hurrengoa da:

Komentarioaren autorea Landaben Jatetxe Hotelaren gelan disfrutatzen. Honetan egonaren proba bat.
Komentarioaren autorea Landaben Jatetxe Hotelaren gelan disfrutatzen. Honetan egonaren proba bat.

 

Gertaerak bere grazia du. Munduko beste leku batzuetako komunikabideek, Landaben Hotelean gertatzen diren “denbora bidaia” aipatuz.

Hauen adibide bi uzten dizkizuegu:

Minuto 1 – 30/8/2017 -Argentina

Se quejó por la cama de un hotel que todavía no abrió y la respuesta se viralizó

Un presunto huésped del Hotel Restaurante Landaben, de Pamplona, España, se quejó que el colchón de una cama no era el adecuado y la respuesta del hotel se viralizó a través de las redes.

(Jarraitzen du) (Itzulpen automatikoa)

La República – 31/8/2017 – Perú

Se quejó de un restaurante y la respuesta que recibió se ha vuelto viral en las redes sociales

Un cliente dio una baja calificación a un restaurante en Internet sin tomar en cuenta que el servicio del que se quejaba simplemente no existe en este establecimiento. La respuesta del local se ha vuelto viral en las redes sociales.

(Jarraitzen du) (Itzulpen automatikoa)

 

 

 

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