Ez izutu, ez da euskal ibaietako ur berreskuratuetan bizi den kaiman espezie berria. Argazkietan ikus daitezkeen eta oso profil berezia eta tipikoa dute tren-makina horiei buruz ari gara, duela urte batzuk euskal trenbideetan ibili diren askok ezagutu ahal izango dute. Informazio horiek biltzen dituen foroa, trenaren lagunen foro alemaniarra da, eta makina horiei buruzko argazki-bilduma zoragarria aurkezten dute “trenbide historikoa” atalean.

Trenaren lagun guztiei, “3. zatiak”, Euskal Herriko burdinbideetan ibili ziren “hortzik gabeko narrasti” horiei buruzko beste bi artikulu aurki ditzaketela adierazten die. Eta 4. zatia ere badago (sarrera honen amaieran beste argazki-bilduma hauetarako estekak daude)

Bide batez, ona da argazki hauek begiratzea, azken 30 urteotan gure aldiriko trenbideak zenbat aldatu diren konturatzen laguntzen digutelako.

 

Drehscheibe-foren – 2010/12/25 -Alemania

Unechte Krokodile im Baskenland, Teil 3 (9 Farb-B, ab 1976)

Einen gepflegten Eindruckt macht FV 4 “Kalamua” (HSP 1575/BBC 2835) am 24. Juni 1976 im Bahnhof San Sebastian. Sie hat einen Langstrecken-Personenzug nach Bilbao am Haken , dem Sonnenstand zu urteilen Zug 20 mit Abfahrt um 18.00 Uhr nach Bilbao. Der erste Wagen hinter der Lok, TC 53, gehört der 1944/45 in Beasain beschafften Serie TC 50-56 an, genannt “caimano”. In den folgenden kurzen Umbauwagen werden Gepäckstücke verladen. (jarraitu)

Google-en itzultzaile automatikoa

Lehen atala

Bigarren atala

Laugarren atala