Joan den abenduan komentatu genuen Bizkaia Talenti La Chaire Attractivité & Nouveau Marketing Territorial – Chaire A&NMT (Lurralde Marketina Sustatzeko Katedra) erakundeak Place Marketing Awards nazioarteko sariaren 2020. saria eman ziola, garapen ekonomikoaren kategorian.

Sari hori joan den apirilaren 3an eman behar izan zen, Marseillan egitekoa zen topaketaren 7. edizioan. Esan beharrik ez dago topaketa atzeratu egin zela. Ekainaren 22tik 26ra egin den topaketa birtualean eman zaio ofizialki sari hori euskal erakundeari.

Baina, aitorpena garrantzitsua bada ere, ez da izan hilabete honetan Bizkaia Talent-ek parte hartu duen gertaera garrantzitsuena. Gure ikuspuntutik behintzat.

Guretzat, jarduera garrantzitsuena «The European Talent Mobility Forum» sorreran parte hartzea izan da. Izan ere, sariak lortutakoaz hitz egiten duen bitartean, aliantza hau osatzeko elkartu diren eskualdeko talentuak erakartzen eta atxikitzen aitzindari diren Europako zortzi erakundeetako bat izateak lortutako ospeaz eta etorkizuneko proiekzio argiaz hitz egiten du.

Zortzi erakundeek parte hartu dute, kasu guztietan, Future Place Leadership bultzatzaileen gonbidapen hutsagatik. «Elkarte publikoak edo publikoak/pribatuak direlako, iritzi-liderrak direlako eta Europan aitzindari» direlako aukeratu dituzte.

Foro horren lehen ekitaldian, Covid-19k ezarritako baldintza berezietan nola lan egin azaltzeko interesa piztu zitzaien 200 bat gobernu-ordezkariri, garapen ekonomikorako eskualde-batzarrei, hirietako buruei, talentuaren, berrikuntzaren eta startupen zentro globalei, unibertsitateei, mundu osoko tokiko marken sustatzaileei.

 

Place Brand Observer – 2020/6/30 – 

New European Talent Mobility Forum Facilitates Talent Attraction Management Across Regions

Director of Talent Attraction at Future Place Leadership, Morten King-Grubert: “We have carefully selected what we deem are the public or public/private partnerships, who are both the thought leaders and front-runners in Europe. Their openness to knowledge sharing and collaboration across regions in this exciting place branding and economic development industry is an example to follow.“

(Jarraitu) (Itzulpen automatikoa)

Place Brand Observer – 2020/7/2 – 

How to Attract and Retain Talent During the Pandemic: Strategies and Examples

On June 18th, leading regional talent attraction management entities across Europe joined forces to share best practices of how to tackle and move ahead of the COVID-19. The event – part of the launch of European Talent Mobility Forum – gained interest from close to 200 government representatives, regional economic development boards, city leaders, global talent, innovation & startup hubs, universities, place branders and place makers from all over the world.

(Jarraitu) (Itzulpen automatikoa)