Azaroaren 12an egin zen City Nation Place World Congress, orain arte munduan egin den Place brandingeko nazioarteko ekitaldirik handiena izan da.

Place branding, marketing turistikoa, inbertsioen sustapena eta talentuaren erakarpena bezalako arloetan erabakiak hartzen dituzten mundu osoko 350 goi-kargu baino gehiagok hartu zuten parte honetan. Lehen topaketa hau Londresen egin da, online formatuan eta aurreko edizioetan lau hitzalditan egin zena batean bakarrik bateratuz: Latinoamerika, Asia, Erresuma Batua eta Konferentzia Globala.

Bizkaia Talent-ek, arrakasta-eredu gisa, talentuari eskainitako saioan Invest Stockholm-ekin parte hartu zuen, Stockholm-eko (Suedia) inbertsioak sustatzeko erakunde ofizialarekin eta talentuaren kudeaketaren erreferentzia, eta Campus Phillyrekin, unibertsitate-ikasleak AEB hirira erakartzen dituen erakundea. Topaketa honetan, hiru erakundeetako ordezkariek gaur egungo talentu-merkatuaren dinamika aldakorrari buruz eztabaidatu zuten.

Ivan Jimenez, Bizkaia Talent-eko zuzendari kudeatzaileak, euskal elkartearen “Be Basque” estrategia integratzailearen eredu berritzailea ezagutarazi zuen. Estrategia horrek etengabeko berrikuntzaren eta tresna teknologikoak bultzatzearen alde egiten du, talentua erakartzeko, atxikitzeko eta lankidetza, multiagentearen bidez lotzeko.

Ekitaldi honekin, Bizkaia Talent-ek nazioarteko aintzatespen zabala emango dion prozesu batean jarraitzen du. Place Marketing Forum delakoaren barruan emandako Place Marketing Awards sariarekin, CITIES Forumaren 4. edizioan (Porton egin zen) arrakasta eredu bezala parte hartzeko jaso zuen gonbitarekin; eta «The European Talent Mobility Forum»en sorkuntzan parte hartzeagatik.

Ez da erraza herrialde txiki bateko erakunde batentzat erreferente bihurtzea. Are gehiago, lehia izugarria den eremu bati buruz ari garenean, nazioarteko proiekzioaren eta ospearen esparru giltzarri horretan urte asko daramaten erakundeei aurre egin behar zaienean.

“Norbait” izan nahi badugu, marka eta irudi propioa izan behar dugu. Are gehiago, haien eskura egon daitekeen gauza onak bereganatzeko prest dauden gure inguruan dauden benetako “zulo beltzei” aurre egin behar diegunean. Gure herria, “herrialde hiria” bezala, “Euskal hiria” bezala “komunikatua”, aurkeztua, izan behar luke. Talentua eta inbertsioa erakartzeko elementu ugari eskaintzeko gai da. Prestakuntza-maila handiko herritarrak, kalitate handiko gizarte-ingurunea, atsegina eta erosoa. Unibertsitateetatik, azpiegituretatik, ikerketa-zentroen saretik, gaitasun teknologikotik, edo komunikazio-nodo bikaina izatetik, Atlantiko ardatzaren bihotzean kokatua, Europaren bihotza Amerikarekin lotzeko gai dena. Eta hori oso ondo ulertzen ari dira kontinentearteko itsaspeko kableak zabaltzen ari diren enpresa teknologikoak.

Prestakuntza-maila handiko herritarretatik, kalitate handiko, atsegina eta erosoa den gizarte-ingurunera. Unibertsitateetatik, azpiegituretatik, ikerketa-zentroen saretik, gaitasun teknologikotik, edo komunikazio-nodo bikaina izatetik, Atlantiko ardatzaren bihotzean kokatua, Europaren bihotza Amerikarekin lotzeko gai dena. Eta hori oso ondo ulertzen ari dira kontinentearteko itsaspeko kableak zabaltzen ari diren enpresa teknologikoak.

Horregatik dira hain garrantzitsuak Bizkaia Talent edo Gipuzkoa Talent. Proiektu horiek indartu, zabaldu eta koordinatu egin beharko lirateke, hain eremu sentikor eta estrategiko honetan lehiakorrak izan gaitezen.

 

City Nation Place – 2020/11 – Britainia Handia

Place brand strategies for a more resilient future

2020 has been a year of unprecedented challenges – for governments, for business, and for people. As the world moves, falteringly, from crisis to recovery mode, place brand and marketing leadership teams has been challenged to deliver strategies for rebuilding place economies that are more resilient, and more sustainable. The City Nation Place Congress provided an opportunity to come together online to explore actionable ideas and be inspired by success stories.

(Jarraitu) (Itzulpen automatikoa)

City Nation Place Conference – 2020/11 – Britainia Handia

Understanding the changing dynamics for the global talent market

What will be the impact of COVID-19 on people’s willingness to study and work in new countries and cities? Deborah Diamond, Campus Philly, Ivan Jiminez, Bizkaia Talent, and Patrick Walsh, Invest Stockholm, explore what the new selling points and emerging opportunities for places to attract talent.

Topaketaren bideoa

(Jarraitu)